Hai orang-orang yg Beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, Maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu( Al-hujuraat : 6 )

Wednesday, November 24, 2010

Jom Join Contest Mudah dari KembaraDuniaku

Jelajah dan terus jelajah ke laman-laman blog, akhirnya aku terjumpa contest ni. Join sekadar untuk support rakan-rakan blogger. Kalau menang, itu rezeki namanya. (^_^).

Tarikh tutup: 12 Disember 2010


Nasihat buat blogger KembaraDuniaku:

  1. Kalau dapat, banyakkan entry berkaitan doa amalan harian sebab tujuan blog salah satunya adalah untuk menerap cara hidup Islam dalam masyarakat.
  2. Tulis entry berkaitan siasah (politik) Islam sama sebab politik dan Islam memang tak dapat dipisahkan. Kita sebagai bloggerlah yang akan menerangkan Islam itu meliputi semua aspek.
  3. Artikel bercorak kritikan sosial mengenai gejala muda-mudi sekarang perbanyakkan lagi dengan unsur-unsur santai.
Itu saja pesanan buat blogger KembarDuniaku. Sama-sama kita meriahkan dunia blog. Bravo and chaiyo!

1 comment:

  1. tahniah! anda memenangi contest dari KembaraDuniaku! Maaf kerana lambat memberika keputusan, dek kerana beberapa kesibukan..

    sila komen pada mana-mana artikel di kembaraduniaku dengan memberikan no tel anda, dan saya akan topup dengan nilai dengan hadiah tersebut, spt yang telah dijanjikan..

    no tel anda tidak akan saya dedahkan, cuma untuk rujukan saya.

    TQ. :-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Komen dari kalian amat dialu-alukan tetapi jagalah adab berbahasa semasa komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...