Hai orang-orang yg Beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, Maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu( Al-hujuraat : 6 )

Thursday, October 6, 2011

ALBUM: Access Kunci Ke Kota

Rasanya belum terlambat untuk promosikan album kumpulan nasyid terbaru. Namanya agak unik. Mungkin sebab menggunakan nama bahasa Inggeris.

Access, itulah nama kumpulan terbaru yang tampil mewarnai dunia hiburan. Mereka tampil dengan album sulung, Kunci Ke Kota sebagai percubaan awal untuk berjuang dalam arena muzik alternatif dakwah di Malaysia.

Album terbitan Arteffects Sdn Bhd, syarikat milik Hafiz Hamidun ini nyata membawa dimensi berlainan dengan album-album nasyid yang lain. Album ini menampilkan muzik yang lebih universal.

Antara aliran muzik yang ada dalam ini ialah pop dan etnik kreatif. Lagu Gemerlapan nyata menonjolkan muzik etnik kreatif yang menarik.

Rasanya antara lagu pilihan yang unik ialah Berjuta Juta, Kunci Ke Kota, Semakin Hari Semakin Sayang dan Gemerlapan.

CD dinanti tiba gak
Album ini mengandungi 9 tracklist iaitu Semakin Hari Semakin Sayang, Erti Janji (feat Hafiz Hamidun), Berjuta Juta, Saat Kau Tiba, Cinta Allah Cinta Rasul, Maafkanlah, Gemerlapan, Demi Hari Esok dan Kunci Ke Kota.

Dapatkan di pasaran sekarang.Tak menyesal punya.Pastikan yang original!

*entry ni turut disiarkan di blog STUDIOKINI kelolaan aku

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Komen dari kalian amat dialu-alukan tetapi jagalah adab berbahasa semasa komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...