Hai orang-orang yg Beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, Maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu( Al-hujuraat : 6 )

Tuesday, February 15, 2011

Selamat Hari Kekasih Agung!!!

Wow! Akhirnya hari yang ditunggu tiba gak. Rasanya rindu untuk aku lafazkan rasa cinta pada seorang insan agung ni.

Tapi layakkah untuk aku katakan aku rindu dia? Aku ni siapa la disisi Sang Pencipta?

Nak jadi manusia sempurna, memang susah sangat. Tapi nak jadi manusia bersifat syaitan, cukup mudah. Errr..apa aku melalut ni. (^_^)

Tak nak buang masa, aku nak ucapkan SELAMAT HARI KEKASIH AGUNG buat seluruh umat Islam. Kekasih Agung yang aku maksudkan ialah Rasulullah. Aku rindukan Baginda. Aku rindukan suasana Islam mentadbir dunia. Sampai bila umat kita akan terus dihina? Sampai bila kita nak hinakan agama kita sendiri?
Aku pun selalu rosakkan agama aku, jauh sungguh aku dari Sang Pencipta.

Roh perjuangan Baginda akan terus hidup, dunia pasti berubah. Salam Maulidur Rasul. Ya Rasulullah, Kaulah Terhebat!!!

EVOLUSI PASTI BERLAKU
ZAMAN GEMILANG PASTI TIBA

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Komen dari kalian amat dialu-alukan tetapi jagalah adab berbahasa semasa komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...